السبت، 1 أكتوبر 2011

تخاريف ....


الفكرة مستوحاه من مسرحيه تخاريف للمبدع جدا محمد صبحى
تعالو بينا ننسى همومنا لحظات ونتخيل اللى بيحصل ده وهيكون رد فعلنا ايه  وايه اجابتنا على الاسئله
هتعمل ايه لو لقيت الفانوس السحرى وطلع لك الجنى وطلب منك ثلاث امنيات ياترى هتكون امنياتك ايه؟؟؟؟
لو اتحققت امنيه المساواه فى المرأه واصبح نصفها انثى ونصفها مذكر زى ما صورها محمد صبحى هتتعامل معاها ازاى؟؟؟
لو كنت زعيم عصابه هتعمل ايه؟؟؟
لو كنت رئيس جمهوريه هتعمل ايه؟؟؟؟
لو كنت بتتمشى على الشط ولقيت رساله فى زجاجه هتتوقع يكون مكتوب فيها ايه؟؟؟؟
لو كنت غنى كنت هتعمل ايه ؟؟؟؟
لو كنت ضابط شرطه كنت هتعمل ايه؟؟؟؟
لو كنت فنان مشهور هتتعامل ازاى؟؟؟
لو كنت جذاب زى سامح فى المسرحيه هتعمل ايه؟؟؟؟
كفايه كده
ياريت الاجابات من غير مثاليات ولا مجاملات
عايزة اجابات مطرقعه
هههههههههههههههههههههه
كلها fun
ممكن
؟؟

ليست هناك تعليقات: